Hemifrån helg

2011-11-25 @ 21:17:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Hej hej.

Den här veckan har Kennie jobbat det sena skiftet så planerna på att se den nya twilight får gå igenom nästa vecka.

Men jag har faktiskt också jobbat rätt så flitigt i veckan.

  • Känns som att jag ligger bra till i skolan.
  • Jag kom på ett eget recept baserat på man-tager-vad-men-haver- metoden, Det Blev Gott!!
  • *%#!&¤ Twilight, vi såg Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole. Se Den! Gåshud och inspirationsvågor o vartannat!
  • Åker till västkusten imorgon och går på Julbord/Kennie morfars födelsedag!

 

Jag vet att första advent är på söndag men jag har redan börjat vänta, beställde dessa för ett par dagar sen:



Ett par snygga strumpbyxor till och jag är redo för jul. Vet ju hur snabbt tiden går de där sista dagarna....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback