Väntan, Längtan...

2011-10-06 @ 20:11:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

11.30 imorse hade jag städat hela lägenheten skinande ren. Sen kom huvudvärken, som vanligt när jag mår dåligt så ville jag omedelbart ha min älskling i närheten... Men han var i en bil någonstans i europa.

Vad gör jag? Jo jag ringer och är ynklig såklart! Men sen dess satt jag och försökte hitta resa till honom för att komma hem ikväll/natt. Var tvungen att gå förbi SJ och Resrobots reseförslag och försöka pussla ihop en egen, bättre resa! Det var jobbigt, kan jag säga!

Men jag är mycket nöjd med vad jag lyckades ussla ihop, många timmar kortare, så det var värt det. Nu är han på väg!



Det börjarr bli kallt här inne också. Lånade det största plagget jag kunde hitta i garderoben. Nu ska jag vänta några timmar. Blir nog att rita eller spela ett tag då...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback